Popüler Oyunlar

Grand Theft Auto: San Andreas - Full İndir

 




Oyun Adı : GTA San Andreas

Oyun Çıkış Tarihi : 26/10/2004

Oyun Dili : Türkçe

Oyun Türü : Açık Dünya

Oyun Sürümü : v2.0

Oyun Eki : Bulunmuyor

Platform : PC

Crack : Gömülü

Dosya Türü : Exe – Rar

Dosya Boyutu : 3.36 GB

Grand Theft Auto: San Andreas, Rockstar Games tarafından geliştirilen serinin en eski ve en çok oynanan açık dünya oyunudur. GTA San Andreas kısaca Gta sa olarak geçen bu oyunu ücretsiz olarak full türkçe sürümünü pc nize indirip oynayabilirsiniz.


TÜRKÇE YAMA KURULUM : 


Adım 1: GTA: SA Türkçe Yama'yı indirin ve açın. Kurulum açıldığında ilerleyerek oyun dizini sorulan kısma gelin.

Adım 2: Dizin kısmında otomatik olarak oyunun Steam sürümünün dizini bulunur, eğer oyununuz başka bir konumdaysa Gözat'a tıklayarak seçin ve ilerleyin.

Adım 3: Dilerseniz Türkçe yama ile beraber oyunu daha iyi hale getiren ek modifikasyonlardan hangilerini kurmak istediğinizi seçebilirsiniz. İlerleyerek kurulumu başlatın.

Adım 4: Kurulum tamamlandı, oyun ayarlarından altyazıları açmayı unutmayın.



Gereksinim Seviyesi: Düşük

İşletim Sistemi: Windows XP / Windows Vista / Windows 7

Ekran Kartı: DirectX9 Destekli / 64 MB vRAM

İşlemci: Intel Pentium III 1.0 GHz / AMD Athlon 1.0 GHz

DirectX: DirectX9

RAM: 256 MB

HDD: 5 GB



GTA San Andreas İndirGTA San Andreas YükleGTA San Andreas Download



İndirme Videosu : Hazırlanıyor...


Hiç yorum yok